Det er smart at dele lange artikler op på nettet. Det viser erfaringer fra flere danske medier, som alle har opnået stigning i sidevisninger.
MediaWatch: Opdeling af artikler på nettet betaler sig
Læs artiklen, en herlig gennemgang af klar logik indenfor webdesign. Har du ikke MediaWatch-login, så undlad bare at logge ind for at læse den, der er ikke meget nyt under solen dér.
(PS: Jeg er personligt imod en sideinddeling af artikler, da det gør teksten mindre scan- og søgebar for mig, læseren. Men hvad betyder det, hvis man får et højere sidevisnings-tal, man kan fortælle annoncørerne om?)
2 kommentarer til “Sideinddeling: Logik for perlehøns”
Jeg har en genial ide.
Hvis man tvinger ens sider til at auto-reloade hvert 20. sekund så får man endnu flere sidevisninger!
Det vil nok være et helvede for ens læsere, meeen hvorfor skulle man dog tænke på det?
[…] Mikkel pegede så på Lars, der havde gravet nogle tal frem. Og om mindsanten det hele ikke drejer sig om at medierne genererer flere sidevisninger. […]