The Wall Street Journal har i går (28. februar) skrevet artiklen ‘The Mounting Minuses at Google+‘, der handler om det, som de fleste – interesserede – nok godt vidste; at Google+ i faktisk forbrug er langt bagefter Facebook.
I artiklen står der:
Visitors using personal computers spent an average of about three minutes a month on Google+ between September and January, versus six to seven hours on Facebook each month over the same period, according to comScore, which didn’t have data on mobile usage.
Tallene fra comScore plejer at være ret troværdige, skønt de selvfølgelig hverken kommer fra Facebook eller Google sev. Skønt mobil-tallene ikke er med, er der ingen grund til at tro, at det vil ændre noget som helst til Google+’s fordel.
Sat på grafik ser det således ud (klik på billedet for større version):
(Jeg har skrevet ekstrabladet.dk på, fordi jeg har lavet den i min arbejdstid 🙂
2 kommentarer til “Stor forskel i brugen af Google+ og Facebook”
Stor forskel i brugen af #Google+ og #Facebook http://t.co/7fjFHCHW #tendenser #statistik
Stor forskel i brugen af #Google+ og #Facebook http://t.co/7fjFHCHW #tendenser #statistik